برند چیست؟

کاپفرر در کتاب مدیریت برند خود این رونق چشمگیر و علاقه به یادگیری و آموزش برندسازی را چنین توجیه می‌کند: «مباحثی مثل مدیریت ارتباط با مشتری، راه‌اندازی باشگاه مشتریان، توسعه‌ی پایگاه مشتریان و سایر ابزارها و تکنیک‌هایی که برای افزایش وفاداری مشتری به کار گرفته می‌شود، دیر یا زود قابل تقلید هستند و نمی‌توانند در بلندمدت نقش مزیت رقابتی را ایفا کنند. در نهایت، چیزی که مشتریان جدید را جذب شما می‌کند و مشتریان قدیمی را برایتان نگه می‌دارد، برند شماست. »

خدمات برندینگ و برندسازی

دست یافتن به موقعیت برتر و متمایز در بازار که منجر به ایجاد مزیت رقابتی نسبت به رقبا می گردد نیازمند ارائه یک برند با هویت بصری و کلامی همراه با منافع ملموس و غیر ملموس منحصر به فرد به مشتری است که علاوه بر متفاوت بودن نسبت به رقبا، مرتبط بودن با شرایط بازار را داشته باشد. دستیابی به برندی با ارزش بالا نیازمند استراتژی برندی منحصر به فرد ، خلاق و یکپارچه بر پایه تحقیقات کارشناسانه از شرکت، مشتریان و رقبا است.
وقتی برند شما دارای چنین ویژگی هایی شد شما می توانید با انجام امور بازاریابی و تبلیغات تجربه استفاده از برند را به مشتریان برسانید و مشتری با داشتن تجربه خوب از برند شما تکرار خرید خواه داشت و آن را به دیگران معرفی و توصیه خواهد نمود.

ما با حجم گسترده ای از خدمات به طور کارآمد کار می کنیم و محصولات درجه یک دیجیتال را ایجاد می کنیم.

برای ایجاد یک برند قدرتمند، ابتدا باید تعریفی کامل، دقیق و جامع از آن داشته باشیم.برای ایجاد یک برند باید هویت آن را در ابعاد مختلف مشخص شود. این هویت چیزی است که برند بر پایه آن ایجاد می شود(شالوده)

نام یکی از مهمترین عناصر قابل شناسایی در طول عمر یک برند است. برای موفقیت یک کسب و کار نام و هویت شرکت لازم است .بدون داشتن یک برند ثابت و پایدار، رشد شرکت شما به شدت کند یا متوقف خواهد شد.در فر آیند ساخت برند نامی متمایز و ماندگار خلق کنید، نامی که فراموش نمیشود.

استراتژی برند یک برنامه کلان است که رسیدن به اهداف را در ارتباط با برند را دنبال می کند. این دستاورد در ارزشها و تعهد برند تعریف شده است. یک استراتژی برند کاملاً مشخص و اجرایی بر تمام جنبه های یک کسب و کار تاثیر می گذارد و ارتباط مستقیمی با نیازها، احساسات مشتری و محیط رقابتی دارد.

پیام یا شعار در واقع انتقال دهنده تعهد شرکت به مشتری است و از طریق خلق یک پیام مناسب است که میتوان تعهد شرکت را به درستی به مشتری القا کرد و تاثیر مطلوبی را در ذهن مشتری بر جای می گذارد. پرچین با بهره گیری از متخصصین خلاق خود، تعهد شرکت را در قالب پیامی جذاب و به یاد ماندنی ترسیم می کند

هویت بصری چهره یک برند است که مشتری در برخورد با یک سازمان با آن مواجه می شود.تاثیر اولیه قدرتمند و در عین حال جذاب و ماندگار در ذهن مشتری مهمترین عاملی استکه در خلق هویت بصری باید مدنظر قرار گیرد.یک برند عالی ترکیبی از طراحی است و ارزش شرکت را برانگیخته احساسات و استراتژی محرک را منتقل می کند. تجربه غنی به علاوه تخیل نامحدود خدمات موفق ما را که توسط مشتریان کشف شده ایجاد می کند.

پرچین با استفاده از یک فرآیند برندینگ دقیق و کارا برای کسب و کارها پایه های لازم برنامه ریزی برای امور مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ و توسعه وب را فراهم آورد. ما نیازها، نقاط قوت و ضعف شما مشتریان عزیز را شناسایی و بر اساس ضرورت برند یک برنامه اجرایی دقیق و همه جانبه در اختیارتان قرار می دهیم .

مشتری های راضی
مارک های توسعه یافته
دوره های آموزشی
فروشگاه های الکترونیکی

خدمات

رویکرد خلاقانه هر خدماتی که ارائه می دهیم تأکید می کنیم.

تیم های با استعداد ما تمام تلاش خود را می کنند تا مشتری های ما رویکردهای مختلفی را برای دستیابی به موفقیت تجاری در اسرع وقت ارائه دهند!
در این مرحله ما با مشتری ارتباط برقرار می کنیم تا بیشتر در مورد شرکت او بدانیم و اهداف را تعریف کنیم.
تیم خلاق ما با ارائه چندین مدل مختلف روی پروژه کار می کنند. ما ارائه بصری می دهیم و به کار خود ادامه می دهیم.
مرحله آخر ارائه پروژه ما به مشتری است. ما چشم انداز خود را از درخواست او نشان می دهیم و آنچه را که انجام داده ایم انجام می دهیم.
در این مرحله ما با مشتری ارتباط برقرار می کنیم تا بیشتر در مورد شرکت او بدانیم و اهداف را تعریف کنیم.
تیم خلاق ما با ارائه چندین مدل مختلف روی پروژه کار می کنند. ما ارائه بصری می دهیم و به کار خود ادامه می دهیم.
مرحله آخر ارائه پروژه ما به مشتری است. ما چشم انداز خود را از درخواست او نشان می دهیم و آنچه را که انجام داده ایم انجام می دهیم.

راهی بهتر برای تحویل
پروژه های دیجیتالی

با پیشرفت تکنولوژی به سرعت این روزها ، هر شرکتی که درگیر پروژه های دیجیتالی است و می خواهد همچنان رقابتی باقی بماند ، باید نگاهی به چابک بیندازد.
دیگر توجه به این نیست که Agile را بپذیرید ، بلکه چرا شما از این روش مدیریت پروژه استفاده نمی کنید.

شما میتوانید از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

مشاوره بـــرندینــگ

مهم ترین راه برای رسیدن به موفقیت، تمرکز و توجه ویژه‌ به برندسازی شخصی personal branding است.

اگر قبل از قدم گذاشتن در این مسیر با پستی ها و بلندیهای راه آشنا باشید، می‌توانید از قدرت فوق العاده برندسازی شخصی استفاده کنید تا سریع‌ تر و راحت‌ تر به اهدافتان برسید.تیم ما قصد دارد که  شما را با مفهوم برندسازی شخصی و مراحل ساخت یک برند حیرت‌انگیز آشنا کند. برند سازی شخصی چیست و چگونه باید برند سازی کرد؟

با ما در ارتباط باشید و از تحولات تیم ما در آینده مطلع شوید .